MUKA BREAKOUT LEPAS SALAH SKINCARE

12:27


Ni testimoni Mira setelah konsisten 3 bulan ambik Vivix.

'Jerawat mira' atau kak Mia anak sulong Mira selalu panggil 'jerawat mama'.

Kalau dia nampak orang jerawat besar kat pipi pun dia selalu panggil "tu macam jerawat mama".

Stress mama diaπŸ˜‚

Pada mulanya.. Muka Mira breakout teruk lepas cuba satu skincare ni. Sampai segan jugak bila ramai yang tanya kenapa dengan muka Mira.

Hampir setahun jugak muka Mira teruk breakout macam tu. Dah cuba macam2 skincare pun Mira masih tak puas hati.

Sebabnya jerawat memang jadi kawan baik. 
Muka selalu berminyak walaupun lepas basuh muka.

Nampak jelas bercapuk-capuk bila pakai bedak.

Bahagian pipi dan hidung memang selalu naik jerawat yang merah-merah. Inflammed.

STOP SEMUA SKIN CARE

So Mira stop semua skincare, dan fokus pemulihan dari dalam.

Sebab jerawat pun indikasi masalah dari dalam yang tak sihat.

Lepas konsisten ambik Vivix dan ESP selama 3 bulan...

Dalam sebulan ambik Vivix dah nampak jelas merah-merah jerawat dah berkurang.

Bila masuk bulan kedua Mira nampak banyak perubahan baik. Alhamdulillah.

Seterusnya pada bulan ke3 ni lah Mira nampak jerawat memang susah dah nak naik.

Liang pori semakin kecil. Kulit pun makin cerah dan parut-parut kawah yang dalam tu pun dah makin 'cetek' hehe.

Sape tak senang hati bila muka dah kembali ok.

Lepas ni memang Mira kena jaga-jaga untuk ambik sebarangan skincare.

Ni ShakleeEffect Mira.. memang puas hati sesangat!!πŸ˜ŠπŸ‘

Alhamdulillah.. syukur sangat. Bila bab muka dah ok.

Lega dan boleh fokus untuk perkara lain..😊

-Mira Hamzah-

Teruja?
Roger saya ok.

Gja
Your Trusted Shaklee Distributor
019.5161.862

You Might Also Like

0 comments

Nak tanya, boleh.

Nak bagi pendapat, boleh.

Saja nak komen, pun boleh.