PRODUK : GARLIC COMPLEX

CARA BUANG ANGIN DALAM BADAN

17:30

Salam.


Orang yang kena ‘angin’ sahaja yang tahu betapa seksanya hidup bila kena.
Hari tu entahlah mengapa, saya asyik rasa ‘berangin je badan’.
Pelik sangat sebab pagi tu saya makan macam biasa, tak ada menu baru berbanding hari yang lain. Entahlah mengapa hari tu yang nak kena.
Seksa tau angin ni.
Nak sendawa macam tak lepas. Perut rasa kembung semacam. Memang rasa nak ambil MC je haha.


Tapi ku gagah kan jua bertahan.


Sambil sakit-sakit rasa loya, rasa pening, rasa kembung segala tu, saya pun cari-cari lah info di internet, untuk menjawab permasalahan angin dalam badan ni.


Jom baca, apa yang saya jumpa.



PUNCA ANGIN DALAM BADAN


  • Makan berlebihan
  • Makan terlalu banyak makanan berlemak
  • Makan terlalu laju, gelojoh gitu haaa
  • Banyak minum guna straw
  • Asyik kunyah gula-gula getah
  • Makan makanan ‘berangin’ seperti kekacang, kubis, brokoli


CARA BUANG ANGIN DALAM BADAN


  • Makan sikit demi sikit, tapi kerap
  • Kurangkan makanan berlemak
  • Makan secara perlahan, kunyah banyak kali, it’s sunnah :)
  • Ambil halia




Sambung kisah saya sakit perut dek berangin, saya pun belilah ENO yang perisa ginger tu,  cuba bancuh dan minum.


Eh, tak jadi apa pun. Huhu ampunkan daku ENO kerana review jujur sebegini.


Kemudian, teringatlah akan Ginger Pepermint Shaklee. Baru lah gedik nak telan. Tak menyabor tunggu balik rumah, nak telan Ginger Pepermint tu. Lepas telan tu, saya minum air banyak-banyak. Apa yang saya perasan, bila kita minum air, angin cepat keluar dari badan melalui sendawa, dan buatkan badan rasa ringan.


Lega sangat alhamdulillah.


Maka di sini, saya nak cadangkan kepada anda di luar sana untuk mencuba Ginger Pepermint Shaklee.





Sebenarnya, untuk buang angin dalam badan, semoleknya amalkan 2 produk ini :


  1. Garlic Complex : Pastikan aliran darah berjalan lancar, buang blocking yang ada
  2. Ginger Pepermint :  Buang angin dengan mudah melalui kentut atau sendawa




Dijamin berkesan.


Kenapa yakin?


Sebab saya dah pun cuba dan merasai kesannya.

Cepat hubungi saya ya.


Nak tahu lagi?
Nak order?

Klik SINI atau hubungi saya ya.



Mesej/Call/Whatsapp : 019-5161862
(Aziza/Gja)
nuraziza3010@gmail.com
FB :  Saya Gja dot com


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

You Might Also Like

0 comments

Nak tanya, boleh.

Nak bagi pendapat, boleh.

Saja nak komen, pun boleh.