cantik

CARA MENJAGA KULIT MUKA DARI JERAWAT

01:05

Salam.


Kecantikan dan vitamin C tak dapat dipisahkan lagi.

Orang yang mengamalkan vitamin C secara konsisten, memang nampak hasilnya.


Vitamin C ni boleh didapati daripada sumber makanan biasa antaranya hati binatang , sayuran hijau, ubi kentang, brokoli, kubis dan semestinya buah-buahan.

Kadang ada orang fikir yang dia memang dah cukup nutrisi, tak perlu dah ambil vitamin luar. Silakan jika anda tiada tanda-tanda begini, ini adalah tanda tubuh kekurangan vitamin C :
- gusi bengkak
- berlakunya pendarahan
- lambat sembuh daripada penyakit seperti demam

Nak lihat testimoni pengguna Vitamin C Shaklee ?

"Saya pun amik vit c. Muka saya jerawat selalu tumbuh kat area dahi dan pipi. Bila makan konsisten dalam 2 hari je, esok tu jerawat semua hilang dan kecut."


 "Nak buat testimoni juga, 2 hari lepas tumbuh jerawat besar kat dagu. Huhu. Tapi hari ni baru saya perasan dia dah surut dan tak ada parut macam biasa. Pegang kulit pun rasa best je. Baru konsisten makan vitamin C SR tak sampai 10 hari."


"Before ambil Vitamin C kulit tangan jadi panas, kering dan menggelupas lepas basuh baju or pinggan. Effectnya kulit jadi nipis dan bila bergesel dengan dinding pun boleh berdarah. Sekarang basuh baju berbaldi-baldi takde masalah lagi."


"Dah ambil vitamin C ni, kulit muka makin cerah. Jadi cerah sebab jeragat berkurangan. Agaknyajeragat tu sebab kulit kering la. Muka nampak kusam. Tapi sekarang alhamdulillah. Dah bersih. Lingkaran panda keliling mata pun berkurangan."


"Makcik kata buat asker vitamin c kulit jadi segar. Rasa best je."


"Terbaik SR vitamin c. Berapa bulan ni makan kulit makin cerah, parut-parut jerawat pun cepat hilang. Kalau rasa nak selesema telan 2biji terus memang tak jadi selesema."


"Ambil vitamin c konsisten, mak andam kata senang nak make up muka. Kulit licin."




Satu botol ada 180biji, sehari ambil 2biji je, tudiaaaaa tahan 2bulan baq hang!
Berbaloi ka camna tu?

Nak tahu lagi?
Nak order?

Klik SINI atau hubungi saya ya.



Mesej/Call/Whatsapp : 019-5161862
(Aziza/Gja)
nuraziza3010@gmail.com
FB :  Saya Gja dot com

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

You Might Also Like

0 comments

Nak tanya, boleh.

Nak bagi pendapat, boleh.

Saja nak komen, pun boleh.