cantik

VIVIX SHAKLEE UNTUK KULIT CANTIK DAN SIHAT

08:00

Salam.

Ramai yang dah tahu bahawa antioksida sememangnya melindungi kita daripada cepat jatuh sakit, bahkan ia juga mampu menampakkan kita lebih muda, anti-penuaan orang kata.

Tahu tak yang Vitamin C dan Vitamin E mengandungi antioksida yang boleh bikin kulit jadi cantik?

Haaaa Vivix ni mengandungi lebih banyak antioksida, tambahan pula ia turut mengandungi resveratrol dan polifenol, yang pabila bergabung ia menjadikan Vivix berkesan sebanyak 10x ganda antioksida.




Perasan tak yang warna Vivix ni berwarna ungu. Pewarna ke? Ofkos lah tidak.
Warna ungu ni datangnya dari lobak ungu yang terkandung dalam Vivix ni lah.

Lobak ni berwarna ungu disebabkan kompaun antioksidan yang dikenali sebagai anthocyanin. Antioksidan berfungsi untuk melawan serangan radikal bebas yang menyebabkan kerosakan sel secara kekal.

Betul ke Vivix boleh cantikkan kulit?

Cakap banyak tak guna, jom kita lihat testimoni yang ada ya :

- Uban di kepala berkurang
- Muka nampak pinkish



- Senang bangun pagi walaupun tidur lewat
- Walau mengantuk tetap bertenaga
- Kulit jadi kurang berminyak



Eh ehhhh macam kenai ja ni.
Ni pelakon Rita Rudaini kan?
Patutlah kulit dia cantik pinkish je. Minum Vivix rupanya



HARGA VIVIX

Berbaloi sangat dengan manfaat yang ada.
Hanya RM475 sebotol.
Dengan consumption 1sudu teh sehari, VIvix ni boleh bertahan dalam sebulan.

Lepas sebulan konsisten Vivix, insyaAllah dah nampak hasil.

Best kan?

Nak harga murah lagi?
Hanya dengan jadi ahli, boleh dapat murah, bahkan jimat berganda.

Tahukah anda, kalau beli Vivix 2botol dalam 1 belian, boleh jimat lebih rm100?

BELI 2 VIVIX
- dapat keahlian percuma : rm68.90
- penghantaran percuma : rm10.60
- dapat cashback pada bulan depan : rm36

Maksudnya ? Hanya beli 2botol Vivix, dah untung rm1116 kerana beli guna harga ahli.

Then, disebabkan dah jadi ahli, secara automatiknya anda layak beli Vivix dan mana2 vitamin Shaklee yang lain dengan harga ahli.

Teruja?

Cepat hubungi saya ya.

Mesej/Call/Whatsapp : 019-5161862
(Aziza/Gja)
http://www.wasap.my/0195161862/
nuraziza3010@gmail.com
FB :  Saya Gja dot com

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

You Might Also Like

0 comments

Arkib Artikel