cantik

PROMOSI SHAKLEE JANUARI 2017 YANG MASIH TAK TERLAMBAT UNTUK ANDA REBUT

14:52

Salam dan hai semua.

Bagi yang dah jadi pengguna setia Shaklee,pasti teruja setiap awal bulan kan? Sebab setiap bulan, pasti ada kejuta daripada Shaklee terutamanya tentang promosi yang ditawarkan. Promosi Shaklee Bulan Januari 2017 adalah amat istimewa, kerana turut disertakan peluang untuk buat belian dengan belian (Purchase with Puchase) dengan beberapa syarat tertentu.

PROMOSI SHAKLEE JANUARI 2017 


1. VIVIX

Vivix adalah sejenis antioksidan yang kaya dengan resveratrol dan polifenol, yang terbukti dapat membaiki sel daripada dalam selain mengelakkan kerosakan sel. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi antioksidan dan sel anti-penuaan.

Ada 2 jenis promosi untuk Vivix

Beli 6 percuma 1 ( RM 2416.80 )




Deangan pembelian  promosi Vivix di atas, anda layak :

- Dapat keahlian percuma bernilai RM79
- Percuma 1 botol Vivix bernilai RM475 (harga retail)
- Dapat cashback lebih RM200
- Berpeluang membeli (PWP) Carotomax beli 1 percuma 1 dengan RM 63
- Berpeluang membeli (PWP) shaker istimewa Shaklee dengan harga RM20 (ahli baru sahaja)


ATAU



Beli 2 dengan diskaun 5% ( RM 756.32 )



Deangan pembelian  promosi Vivix di atas, anda layak :

- Dapat keahlian percuma bernilai RM79
- Percuma 1 botol Vivix bernilai RM475 (harga retail)
- Dapat cashback lebih RM200  RM30
- Berpeluang membeli (PWP) Carotomax beli 1 percuma 1 dengan RM 63
- Berpeluang membeli (PWP) shaker istimewa Shaklee dengan harga RM20 (ahli baru sahaja)



2. VITALEA FOR CHILDREN

Ia merupakan multivitamin lengkap berperisa anggur yang digemari kanak-kanak, memberi keperluan harian 100% Vitamin C. Selain itu, ia kaya dengan sumber nutri antioksidan dan mempunyai manisan semulajadi xylitol yang tidak menggalakkan pertumbuhan kaviti.


Beli 3 percuma 1 ( RM 293.60 )






PURCHASE WITH PURCHASE (PWP)

1. PEMBELIAN CAROTOMAX 1 BOTOL PERCUMA 1

Ini istimewa buat mereka yang membeli mana-mana produk Shaklee dengan 150uv dalam satu resit. Kira macam beli 1 percuma 1 la. Entahlah kenapa, lately memang ramai sangat orang nak beli Carotomax ni.

Carotomax baik untuk penglihatan mata.
Ia ialah hasil gabungan 6 jenis karotena yang diestrak daripada sayuran dan buah-buahan. Ia mempunyai sifat antuoksidan yang tinggi kerana menggunakan biji anggur, brokoli, tomato, rumpai laut, kentang dan minyak sawit dalam pembikinannhya.





2. PEMBELIAN MULTISTACK DISPENSER

Warna Putih : 1-15 Januari, Warna Hijau : 16-31 Januari

Boleh dibeli dengan harga RM13.78

Syaratnya :
- Buat pembelian bernilai 150uv dalam satu resit



3. PEMBELIAN TUMBLER EKSLUSIF SHAKLEE

Tumbler ini boleh digunakan sebagai shaker mahupun botol air.

Ini istimewa untuk 2 golongan ni je : 
- Ahli Shaklee lama yang activate keahlian pada Januari
- Ahlibaru yang mendaftar pada Januari

Ada syarat lagi untuk dapatkan tumbler ekslusif ni (PWP) dengan harga RM19.08
---> Mestilah membuat pembelian bernilai 100uv dalam satu resit






Haaaa seronok sangat kan bila ada promosi sebegini?
Tunggu apa lagi, cepat-cepat hubungi saya, kalau nak tanya-tanya dulu pun boleh.

Oh ya, kalau nak beli sendiri, boleh klik 



Mesej/Call/Whatsapp : 019-5161862
(Aziza/Gja)
nuraziza3010@gmail.com
FB :  Saya Gja dot com

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.



You Might Also Like

0 comments