cantik

GUNA PRODUK SKINCARE MAHAL KE?

17:33

Si Tiara ni bukan main henset tau.
Itu casing phone sahaja harap maklum.
Entahlah kenapa beliau suka benor objek yg boleh lentur juga ditarik2.

Ada orang tanya saya pakai produk apa, nampak muka macam pakai produk skincare mahal.

Tu soalan jujur ke camne?
Hihi.

Tak kisahlah soalan tu.
Tapi saya jawab jujur lah.

Takde nak pakai skincare mahal pun.

Makan shakeli je.
Vitamin C dan ESP tu wajib lah.
Oh ya, GLA untuk  kulit lembap tak kering.

Haaa jujur sangat ok.

You Might Also Like

0 comments