ginger peppermint

Buang angin itu nikmat

23:42

Buang angin!
.
Ada orang yang jenis bersendawa sokmo.
.
Ada yang angin lepak dalam badan, tak keluar-keluar.
.
Yang ni sengsara alahaaaaai~
.
Ibu #hamil banyak yang jadi gini. Dah lah loya, tambah-tambah kalau #trimester1 , bau kantin ofis pun rasa seksa nak bau. Ada yang seksa bau dapur sendiri. Wakakaaa... Macam-macam kan...
.
Ini cadangan lah... coba lah #gingershaklee  ni.
Dah terbukti berkesan.
.
Kalau nak hancurkan tablet, dan masukkan dalam air suam, pun sedap je. Bau peppermint tu... Memang bikin rasa nyaman.
.
Jom order segera~
gja 0195161862
#sayajualshaklee #sayagjajualshaklee

You Might Also Like

0 comments