Alfalfa Complex

Kelebihan Alfalfa Complex Shaklee

09:35

Salam semua, hari ini sudah hari ketiga dalam bulan yang baru di tahun yang baru. Pejam celik pejam celik, tak sangka pun kita dah beranjak ke tahun baru.

Alhamdulillah atas segala nikmat kecil dan besar yang Allah kurniakan. Banyak sekali tak terhitung.

Tahun baru memang terkenal dengan list baru azam dan harapan. Orang berjaya memang akan ada list harapan dan azam. Tak percaya? Cuba tanya mereka.

Hehe...

Baiklah, antara azam saya di tahun baru adalah berkongsi sebanyak mungkin kebaikan produk semulajadi yang muuuuurah ini.


Kali ini, mari kita bercerita tentang kelebihan Alfalfa Complex Shaklee.







Sebelum tu, kenalah kenal apa itu alfalfa. 

Alfalfa ini digelar Raja segala tumbuhan sebab mempunyai 1001 khasiat. Ia mempunyai akar tunjang sepanjang 6meter yang membuatkan ia mampu menyerap dengan baik nutrien dalam tanah. Daunnya pula banyak mengumpulkan klorofil melalui proses fotosintesis semulajadi.

Haaaa kalau nak tahu, Alfalfa Complex Shaklee ni mengambil nama tumbuhan ni lah untuk produk yang gunakan tumbuhan alfalfa ni.


Apa khasiat Alfalfa Complex?

- milkbooster untuk ibu menyusu
- melegakan sakit sendi dan belakang
- memberi kelegan semasa haid
- menegangkan payudara
- mengatasi keputihan
- mencuci usus sekaligus membuang toksin
- atasi sembelit dan melembutkan najis
- meningkatkan stamina suami
- memulihkan saraf selepas bersalin
- sebagai kacip fatimah


Ada lagi,ukan itu sahaja.


Nak tahu kebaikan Alfalfa Complex?

1. Merawat gangguan pencernaan
2. Mengawal kolestrol dalam darah
3. Menghapuskan kolestrol buruk 'LDL' dari tubuh
4. Mengurangkan risiko penyakit jantung dan strok
5. Bagus untuk pesakit diabetes kerana mengurangkan paras gula dalam darah
6. Mencegah edema - Pengumpulan air dalam badan
7. Mengurangkan simptom menopous
8. Merawat asthma dan lain-lain masalah pernafasan
9. Merawat masalah sembelit
10. Menyahkan toksik dalam tubuh

Mengurangkan kesakitan otot dan sendi
12. Meningkatkan sistem pertahanan tubuh
13. Membantu masalah penghadaman
14. Membantu memperbanyakkan susu ibu
15. Mengurangkan masalah pundi kencing
16. Mengurangkan masalah gastrik dan gangguan hati
17. Meningkatkan kesihatan prostat
18. Bertindak seperti kacip fatimah kepada wanita
19. Menghangatkan hubungan suami isteri
20. Membantu tingkatkan kesihatan lelaki



   



Saya sendiri mengamalkan alfalfa ni. Nak baca testimoni lain tentang alfalfa?
Klik sini.



Mesej/Call/Whatsapp : 019-5161862
(Aziza/Gja)
nuraziza3010@gmail.com
FB :  Saya Gja dot com

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


You Might Also Like

0 comments

Arkib Artikel