cantik

Kulit cantik tanpa make-up dengan Shaklee

12:28

Hai hai hai...

Sebagai seorang yang bergelar perempuan, haruslah kita sibuk sangat nak jadi cantik, terutamanya pada kulit.
Kan?

Jangan risau, anda takkan termasuk dalam kategori bajet lawa atau perasan lawa hanya dengan memiliki perasaan ingin cantik.

Iya normal.

Apa yang saya perhatikan, ada sesetengah kita yang terlalu obses untuk memiliki kulit yang cantik, tanpa fikir atau kesahkan langsung tentang produk apa yang diambilnya.

Mak saya selalu pesan, kalau kita ni jenis yang baik, jangan fikir orang lain pun baik macam kita.

Hehe.

Tak semua orang yang akan jujur dalam meniaga. Bersepah je manusia yang jual produk kecantikan yang entah dari mana sumbernya. Sijil halal entah ada entahkan tidak. Pengesahan KKM pun entahlah bagaimana statusnya.

Kita kena jadi bijak.

Pilihlah yang berkualiti. Jangan fikir yang murah je.
Jangan fikir untuk kesan segera.
Ingat!
Tubuh kita bukannya robot atau komputer yang boleh berubah serta merta selepas telan mana-mana ubat.

Sabar untuk dapat kesannya.

Eheh. Panjang lak mukadimah.

Gini...
Ramai diantara kawan-kawan saya yang memiliki kulit yang lawa, majoritinya adalah pengguna produk Shaklee.

Tak percaya.
Apa kata anda cari sepuluh orang kawan anda, dan interview setiap orang.
Tanyalah mereka, produk apa yang mereka ambil?

Kompem majoritinya adalah yang jenis ambil Shaklee.

Paling femes, tentulah ESP.

ESP memang mampu buatkan kulit anda jadi flawless!!



Tolonglah percaya.




Cara makan :

1-3 scoop ESP, campurkan dengan susu segar (HL boleh, Dutch Lady pun boleh), dengan sedikit air kosong. Bancuh dalam gelas biasa pun okai je. Kacaulah dengan sudu. Tapi akan ada ketul-ketul ESP yang tak hancur sangat. Tapi sedap je. Saya suka je gini, rasa creamy. Hiiikkksss...
Kalau ada shaker, lagi mudah. Campur je semua dalam shaker, then minum. Setel.

Jangan ambil lebih daripada 3scoop dalam sehari. Takut kandungan protein terlebih pulak, menyebabkan buah pinggang kita terkejut dan tak dapat nakberfungsi dengan baik.

Khasiat ESP selain bagi kulit cantik?

Ia bagi tenaga segera. Rasa kenyang, so takdelah nak mengada ngap-ngap antara waktu makan ke apa ke. Boleh bantu diet.

Ada lagi khasiat lain.
I cerita lain masa okai.

Nak sesiap balik kampung.

Babai.


Teruja?

Wassap je terus boh!

Mesej/Call/Whatsapp : 019-5161862
(Aziza/Gja)
sihatlagicantik@gmail.com
FB :  Sihat Lagi Cantik

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


You Might Also Like

0 comments